Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fredag

Kategori: Allmänt

Idag är det redan fredag! Vad veckorna går snabbt. Och Neo är snart 6 månader!! Vart tog tiden vägen? Ett halvår!?
Men nu är det lite "roligare" och lättare eftersom han är mycket mer självständig. Sitter bra i sin gåstol och matstol och kan roa sig där en stund. Tråkigt att ligga ner hela tiden =)

Idag har jag en riktig tvättdag. Har nu tvättat sen halv 10 och kommer göra det i ett par timmar till tänkte jag. Har tvätt stugan till 4 (så mycket tvätt har vi dock inte), och tänkte då ta o tvätta alla sängkläder, täcken o även kuddar. Lika bra när man har så lång tid. Någon hade avbokat sin tvättid vid 12, så den tog jag;)
Det är ändå en lugn dag för oss så jag passar på att fixa lite här hemma.
Blir lite städning, skriva matschema, kolla film o kaffe i soffan. Det var nog 3 månader sen jag kollade på en hel film en dag mitt i veckan. Det är svårt när man ska roa en liten och samtidigt städa, laga mat, diska o tvätta ;)

Jag tänkte även rensa ut lite av Neos kläder. Dom börjar bli lite små (strl 62)och jag börjat tröttna på dom.Haha;) Sen har han ju fått massor i julklapp och jag köpte även en del på rean så det får åka fram istället.
Tur att jag inte hade köpt så mycket i strl 68 och uppåt. Blir detso roligare att köpa det nu.

Nu vaknade lillen!;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är så duktig, fixar och donar hela tiden! Hoppas du får slappna av och njuta av lite filmtajm!:)

    2011-12-30 | 20:18:57
  • Mamma till William och Wilma säger:

    Gott nytt år snäckan.kram kram

    2011-12-31 | 13:31:28
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: