Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Julbak

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag börjat med det årliga julbaket. Jag valde att göra något som jag aldrig gjort förut.......LUSSEBULLAR... Inte så svårt men ååååå så lång tid det tog. Det ska jäsas flera gånger o knådas o in i ugnen o massa... Men dom blev fruktansvärt goda. Dock inte så vackra. Men vad gör väl det? Dom går ju ändå sönder när man tuggar.






Jag var en runda på stan innan för att införskaffa lite juliga saker. Hittade en del fint, men saknar fortfarande en julstjärna o en adventsljusstake. Hmm, hittar inga som jag vill ha...=/
Får fortsätta leta imån.


Lite julpynt. Kommer ta fler bilder imån. ;) Så ni får se lägenheten. Jag har ju knappt lagt upp några bilder på den. Den ska ju ändå fixas till en del men det får man ha överseende med;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: