Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Julklappar.

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen packat upp Neos julklappar och tvättat kläderna han fått. Så nu är det bara att lekas på för fullt. Många kläder är fortfarande lite stort men en del kanske vi kan använda ändå. Återstår att se =) Annars får vi bara vänta lite till.


Här är några leksaker som Neos fick från mig o Stoffe och hans morföräldrar ;) Något är även från hans pappas kusiner o sin gammelmormor (S mormor)



En gåstol som man kan göra om till en "gungstol/vagga". Denna fick han av sina farföräldrar.


Några kläder som mormor o morfar gav Neo.=)


Kläder från S kusiner o Helena.


Lite utav kläderna han fick av mig o S.

Lite ligger i tvätten fortfarande så allt fick inte komma med. Han fick en underbar filt också utav mina föräldrar, men den har han på sig för tillfället så vill inte störa honom nu när han sover ;)


Jag o S fick också massor utav underbara klappar. Bl.a en kaffekokare, damsugare, stekpanna, kläder, presentkort, lotter, yogamatta o massor mer.
Vilken toppenjul vi hade. Så mysigt med båda våra föräldrar och god mat osv=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: