Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Alla Hjärtans Dag <3

Kategori: Allmänt

Idag är det kärlekens dag. Hmm! För mig är det varje dag-iaf som jag träffar min kärlek:) Men eftersom S jobbar idag och jag är ledig tänkte jag städa lägenheten och diska och plocka in tvätt. Så när han kommer hem får han en glad syn! Vi fuskade faktiskt igår - Vi köpte prinsesstårta och myste framför tv:n. Hade vår Alla HjärtansDag firande då. Jag åker tillbaka till jobbet i småland ikväll då vi får inte så lång tid tillsammans idag. Många tycker denna dagen är löjlig och undrar varför den ska firas? Men jag känner att vill man inte så skit i det då. Jag tycker det är mysigt med en extra kärleksfull dag. ;) Jag menar, det är inte varje dag vi äter tårta (även om det är gott).








Kommentarer


Kommentera inlägget här: