Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Förhoppningsvis sista besöket

Kategori: Graviditet

hos barnmorskan idag. Allt verkade finfint. Magen hade växt lite till och den hade sjunkigt ner mycket och han är fixerad och helt redo att kika ut.
Fick även en ny tid till nästa vecka ifall han inte kommit.

Sammandragningarna har blivit kraftigare, men fortfarande inte alls onda. Men barnmorskan sa att det oftast som förstföderska bara sätts igång utan förvarning. Så jag hoppas på det. Jag hade en annan barnmorska idag eftersom vi vanliga har semester. Hon var väldigt bra och informerade om allt.

Jag hade blivit 1 kilo tjockare också. Inte så konstigt eftersom jag den senaste veckan blivit en godisgris. :) + att bebis lägger på sig ca 200-300g i veckan nu. Och jag hade precis ätit massa mat. MUMS!

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Ät ät ät =P förlossningen är nära och det kommer bli ett riktigt träningspass, så få inte dåligt samvete för att du äter massa!! Hoppas du får din bebis snart!

    2011-07-01 | 16:41:51
  • Angelica säger:

    Hoppas han tittar ut snart din lilla bebis :) Det är så mysigt att få ligga och snooza på bebis :D

    2011-07-01 | 17:30:55
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/
  • Linn säger:

    Det är bra att du äter en massa mat nu, fyll på förrådet! = )

    För mig startade det helt utan förvarning, jag var på väg ut till en vän! Haha, skönt att jag aldrig hann iväg! = )

    2011-07-01 | 19:59:09
    Bloggadress: http://linnerika82.blogspot.com

Kommentera inlägget här: