Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hela familjen här nu.

Kategori: Allmänt

Nu är det fullt hus här i stugan. Igår kom även mina föräldrar med djuren. Nu är vi då Jag, S, Neo, mina föräldrar, S föräldrar, hund o katt. Men imån blir det hemfärd. Då har vi varit här i 1½ vecka. Blir en runda till upp hit under sommaren, men det verkar inte bli nästa vecka. Kanske veckan därpå?

Åh, nu måste jag ta och färga mitt hår känner jag. Utväxten är riktigt jobbig och håret är slitet så en klippning behövs också. Det är nog 3 månader sen jag klippte det nu. Minst. =/

Igårkväll blev det PLUMP igen några timmar och jag gissar på att det kommer bli spel ikväll igen. =)

Lillen sov med 3 timmars intervaller i natt!!!! Helt otroligt! Jag fick sova 3 timmar i sträck. Jag blev helt förvånad när jag tittade på klockan mellan amningarna ;) Hoppas det kan hålla i sig nu. Innan har det varit 1½-2 timmar mellan. Så 1 timme extra gör stor skillnad faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: