Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Navelstumpen

Kategori: Allmänt

Nu ikväll ramlade navelstumpen av! Så skönt för den är ju inte allt för kul att ha där. Men nu är det bara att rengöra och hoppas att min pojke inte har allt för ont. Trodde det skulle ta lite längre tid, men icke.

Nu ligger han bredvid mig och vi myser för fullt. Man vet inte hur en sådan kärlek ska kännas innan man blivit föräldrar. Då vet man hur det är att älska någon. Det är verkligen konstigt men sant.

Jag älskar dig mitt hjärta!

Kommentarer

  • felicia - 19 år och mamma säger:

    gaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh! du har fått din lilla prins! gud vad jag har missat! men ååhh! wiiiee, blev helt glad inombords när jag läste ikapp bloggen! shit va kul! grattis till er!

    2011-07-11 | 00:35:33
    Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: