Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Snart vill jag veta...

Kategori: Allmänt

vart vi ska bo när bebis anländer till denna värld.:) Det var 2 månader sedan vi lämnade in ansökan om en lägenhet och först NU har de börjat titta på dom. Kan ju dröja flera veckor till innan vi ens får besked. Jag menar, ifall det inte blir denna lägenheten som vi vill, så måste vi ju kolla efter en ny. Vi MÅSTE flytta in i juni. Jag orkar knapt gå upp för våra trappor nu. Och då är det ca 3 månader till bebis ska komma. Usch, jag blir så j*vla arg på sånt.
Jag vill ju bara veta...Så jag slipper oroa mig. Någon vagn upp för alla våra trappor hade varit en omöjlighet. Jag hade vägrat. 4:e våningen....Ingen hiss....

Men en sak är bra.... Det är torsdag idag och snart helg. Det gillar bebis- leker akrobat för fullt. Då blir jag på lite bättre humör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: