Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

25års kalas....

Kategori: Allmänt

Igår blev det 25års kalas för: Anna, Jossa, Malin, Frida o Jonas. En mycket trevlig tillställning!!!
Det bjöds på mat o lite dryck och så var det tipsrunda och senare liveband. Trots att jag var nykter hade jag supertrevligt, men min rygg hade mindre kul. Har sträckt mig eller något. Vid höger skuldre gör det sååååå ont. Igår var det hemskt. Så fort jag andades högg det till. Fick till och med lite panik ett tag. Fick bli 2 alvedon.

Men kvällen blev lyckad och alla verkade ha skoj=) Mysigt med långbord och liveband...Inte så ofta man är på sådana kalas numera ju;)

Idag mådde ryggen lite bättre men har fortfarande ganska ont. Hoppas det försvinner tills på tisdag, då jag tänkte jobba. 

 









Efter lite dricka blev det dans för de flesta.



Ja, något var kul i alla fall=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: