Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Forts....

Kategori: Allmänt

...på packningen. Haha, det tar visst så mycket längre tid än beräknat. Så det var tur att jag började i tid. Nu har allt smink m. tillbehör också packats ner i påsar. Även packar ner hårvårdprodukter och sånt smått. Det blir minsann mindre o mindre här. Nu är det lite koppar o glas kvar. Lika bra att ta allt nu på en gång. Annars blir det nog inte förrän i sommar som det kan följa med till Malmö.
Jag trodde inte jag hade så mycket här faktiskt. Trodde jag fått med det mesta då jag flyttade för 1½ år sen, men icke:)

Någon tavla får vänta tills i sommar då vi kommer upp hit igen med bilen. Jag har dock sparat liiiite, eftersom jag jobbar i 4 dagar till, så att jag klarar det i alla fall. Sen på fredag blir det sista dagen o hemfärd! Det kommer kännas så skönt. Då kan jag bara vila ut mig och kanske förbereda mig så mycket jag kan, då det bara är en månad kvar.

På måndag blir det BM besök igen. Se om magen växer som den ska o ta massa prover och väga mig och så. Har lite frågor nu när det börjar närma sig så vi får väl skriva upp på ett papper så vi inte glömmer bort att fråga när vi är där=) Annars brukr det vara så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: