Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Toppen fredag.

Kategori: Allmänt

Då var det redan fredag igen. Jag har varit på jobbet hela dagen o sen åkte jag direkt till Alex en stund innan vi mötte upp några andra vänner på en restaurang i stan.
Blev några timmar där, men god mat o en del prat med=) Brukar vara så när vi är i farten.

Denna datorn (föräldrarnas) är så j*vla seg så därför blev det bara ett inlägg idag. Mycket lättare när jag är hemma o kan använda min egen dator.

Det tar visst alldeles för lång tid att ladda upp bilderna här på datorn men dom kommer in i helgen- det lovar jag=)

Nu har jag packat ner det mesta i kartonger, och känner mig helt slut efter det...=/ Blev 6 kartonger än så länge. Och några saker får inte plats i någon kartong så det blev visst lite mer än tänkt... Men allt ska minsann med i alla fall. Nu ska allt bort härifrån småland!=)
Vi måste ju fylla den nya lägenheten med något, eftersom den är 50 kvm STÖRRE än den vi har nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: