Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Så dåligt jag är.

Kategori: Allmänt

Alltså denna veckan är jag sämst på att blogga. Jag har helt enkelt inte haft tid. =/ Jag har städat somen galning så fort någon ledig tid kommit upp.

Det är en rejäl storstädning som pågår här hemma o kommer lägga upp bilder så fort den är klar o pyntet har kommit upp.
Ikväll städade jag uppe på skåpen i Neos rum (vi har lådor o annat där) o sen fick det bli städskåpet o skåpet bredvid. Rensade ut en del med. Jag är löjlig noga och detta tog mig nästan 2 timmar att göra. Haha. (satt lite vid datorn mellan men ändå).

Imån ska jag städa klart hallen o så ska jag ta balkongen också. Jag ska också damsuga köket, hallen, balkongen, Neos rum o alla tak. Sen hinner jag nog inte mer den dagen.
Neo ska dock vaccineras imån så det är inte säkert jag hinner med något. Jag håller alla mina tummar att han blir som förra gången...... helt som vanligt, men det antar jag dock inte...=/

Sen är det faktiskt bara vardagsrummet kvar o skura alla golv. (Extrarummet med men det får jag fixa lite smått under helgen).

Sen är jag ÄNTLIGEN klar o kan pynta för fullt. Innan Neos fyller 5 månader (o andra advent) ska jag ha pyntat klart! Det är mitt mål!!!

Jag bjuder på en fin bild på oss från dopet.


Stoffe ser inte så pigg ut men det var han iaf...hehe ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: