Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Framkalla kort.

Kategori: Allmänt

Igårkväll satt jag och fixade med framkallningen på internet. Jag har varit lite lat ang. det än så länge. Hade iofs lagt korten i en mapp men inte fått tummen ur och skickat iväg dom.
Ska göra en ny mapp idag och skicka iväg mer kort. Igår blev det 145kort och säkert lika många idag. Jag vill ha från dopet och nya fina bilder på Neo. ;)

Fick ju lite ramar och bäcker som man ska sätta in kort på lillen så det ska jag försöka hinna fixa i veckan också. Ifall korten hunnit komma såklart.

Alldeles strax ska jag o Neo springa ner till tvättstugan och slänga in en tvätt. Lite akut med en del av hans kläder o dregglisar. Jag måste verkligen köpa fler dregglisar. Jag säger det hela tiden men glömmer bort sen. Jag byter ju ca 3-5 om dagen och han har kanske bara 10st! Blir lite jobbigt;)

Kommentarer

  • ulrika säger:

    Hej!! Ett bra tips är att handtvätta dregglisar, så länge de inte börjat med riktig mat så funkar det utmärkt..

    2011-10-24 | 16:36:48

Kommentera inlägget här: