Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Överraskningfest!

Kategori: Allmänt

Det blev ingen pizza o filmkväll igår. =) Det var ju vad jag trodde att det skulle bli. Stoffe sa att Emil behövde hjälp med en hylla eller nåt så han var tvungen att åka o hjälpa honom. Okej tänkte jag? En hylla på en lördagskväll som inte kan vänta tills imån?=) Men jag skulle ändra mata Neo o städa lite här hemma så det gjorde inte så mycket.

Vi skulle mötas halvvägs hos våra vänner så jag o Neo började gå runt sju. Och då fick jag ett samtal från Vanessa om att hennes son Charlie hade börjat spy och var jättesjuk. Så vi bestämde att vi inte skulle gå dit ändå så det var bara för mig o Neo att vända igen. Ringde Stoffe och vi möttes på vägen tillbaka.

När vi kom hem så fick jag en mindre hjärtattack! Där stor många av våra vänner och överraskade mig med en fest som Stoffe fixat! =) Så underbar han är. Han vet hur man ska göra mig riktigt glad!
Det blev tacos och mycket dricka o gotte sen!
Kvällen blev MER ÄN LYCKAD! Idag är jag trött eftersom jag inte hann mer än hoppa ner i kojs (ca halv 3) innan Neo var hungrig. Så det var bara att mata honom o byta blöja innan jag fick somna. Så det blev inte många timmar i natt, men det får bli en tidig kväll istället!

Tack min älskling o alla fina vänner som förgyllde min kväll! <3


Min kärlek!



Fina Carro!





















Kanonpresenter! <3







Emil hade fixat! ;)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Så skoj med en överasknings fest!:)) Oftast då är det då det blir som roligast :) Kram

    2011-10-09 | 17:12:57
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/star/
  • Malin säger:

    Superskoj var det minsann och så skoj att du verkligen inget anade! Puss snäckan!

    2011-10-12 | 21:08:47

Kommentera inlägget här: