Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Redan tisdag. Vart tar alla dagar vägen???

Jag tycker inte jag gör så mycket men dagarna svischar ändå snabbt som attans förbi. ;/ Neo är redan 11 veckor. Jag märker hur mycket stadigare han är, men huvudet hänger och slänger när han blir trött i nacken ;)

Ikväll hade vi besök av fina Madde o Linus! Blev kaffe/te och lite goda kakor. Kanoners trevligt!

Jag har tvättat, städat, lagat mat, vikt tvätt, lekt med lillen ...... och sen var dagen slut ;) Knäppt!

Kommentarer

  • Sanna - Mamma till Meja säger:

    Det är ju så himla skojigt, "tyvärr" så gjorde inte Meja någon större grimas för blåbären ;) men det kanske kommer när man ska ha potatis :P hehe..



    Tiden går jättefort, fattar inte vart dagarna tar vägen. Man blir lika häpen när man tittar på klockan och inser att det är ju kvällen.. :)

    2011-09-21 | 10:22:51
    Bloggadress: http://sannis1987.blogg.se/
  • Moa - Nybliven mamma till Ella säger:

    Svar: Ja fy tusan,tiden går alldeles för fort, snart står väll min tjej upp på egna ben ;) höhö.



    ja det är så himla mysigt när dom ler och försöker skratta :)

    2011-09-21 | 11:04:35
    Bloggadress: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här: