Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hej o hå!

Kategori: Allmänt

Igår blev det en heldag på stan. Vi träffade Emma o Elliot och Mimmi o Melissa. Åt lite mat och kollade i massa affärer. Sen blev det mer mat/fika och lite mer affärer. Vi möttes upp vid 12 och var inte hemma förräns 18. =) Jag klarade mig från att shoppa en massa men det kliade i fingrarna. Behöver ju inget, men det är kul att shoppa minsann.

Nu är det så mycket fint till vår/sommar. Dock vet jag ju inte hur stor Neo blir så jag väntar lite med att köpa tills dess, även om det är så fint...

Idag lunchade jag o Neo med fina Johanna. Blir tyvärr snabblunch eftersom hon bara kan stanna i ca 1 timme. Idag gick tiden så snabbt! Galet!!!
Vi gick sedan en lång prommenix på 1 timme. Neo tyckte det var mysigt så han somnade så gott i vagnen. Det var kanon skönt ute idag. Hoppas helgens väder blir samma.


Lillbus idag!

Imån åker jag o Neo till Småland! Då kommer hans moster hem o hälsar på! Dom har bara träffats 1 gång. =( Vi längtar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: