Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sjukdomar.

Kategori: Allmänt

Nu har vi alla varit sjuka.... Neo fick influensa förra helgen. Sen blev jag superförkyld. Klarade mig dock från febern.
Nu är S sjuk och jag o Neo har stannat kvar i Småland. Vi vill inte bli sjuka igen. Stackars har hög feber=(

Ska väl berätta lite snabbt hur de senaste dagarna sett ut...Mest lugna faktiskt =)
Igår åkte jag till Alex o träffade hennes lilla söta Isabella. Vi gick en lång lång prommenix och hade det mysigt i det fina vädret. På kvällen blev det chips o BigBrother...;)
Idag åkte jag, Neo, Lisa o Nicholas till Grand o kollade i affärer. Det blev till och med 2st plagg som fick följa med hem. TILL MIG!!
Väl där smet vi in till Emma på jobbet och lunchade med henne. Var alldeles för länge sen vi sågs så det var himla mysigt <3

Nu sitter vi och kollar på tv. Förhoppningsvis åker vi hem imån så jag hoppas att S känner sig bättre. Borta bra men hemma bäst! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: