Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Syster

Kategori: Allmänt

Nu är vi i Småland!=) Eller vi kom igår. Jag och Neo överraskade min syster då vi inte hade avslöjat att vi skulle vara där när dom kom. Så det var lite kul!

Igår hade vi mest mysdag. Bara slöade och åt gott. Jag slingade även Lisas hår och det blev kanoners minsann. Vi fick även besök av min faster och Neo fick fina presenter!
Idag har det blivit lite mer stohej. Vi åkte till Växjö för att träffa fina Isabell o Kamilla!
Det blev god fika o latte på det.
Lilleman var helt slut på vägen hem och slocknade snabbt som attans. ;)

Måste även säga hur glad jag är för att vädret är så underbart idag! Igår när jag gick från stationen till huset så ösregnade det. SMart av mig då jag hade skinnjacka o leggings på mig. Vantar o mössa lyste med sin frånvaro. Jag frös ihjäl medans Neo sov så gott i vagnen....
Men idag är det över 15 grader!!=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: