Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Välkommen tillbaka alla!

Kategori: Allmänt

Hej igen!
 
Nu har det gått ca 2 månader sen jag var inne här på bloggen. Jag har haft otroligt mycket att göra så jag har inte haft tid för att sitta vid datorn i en enda sekund.
 
Jag har börjar jobba mer än heltid på en frisörsalong/skönhetssalong i Malmö och trivs jättebra. Det blir mycket helgjobb så familjen ses tyvärr inte så ofta. 
I januari kommer jag dock ha ett mer lättare schema så jag kan träffa Neo lite mer iaf. Och såklart även Stoffe ;)
Jag saknar dom så otroligt mycket>!
Anledningen till att jag inte hinner sitta på nätet något efter jobbet är att jag oftast kommer hem ca 20.45 - eftersom jag slutar 20.00 de flesta dagarna. Då blir det stdäning, diskning, mys med Neo i någon minut och sen väntar sängen igen. 
Neo sover ju inte hela nätter än så det blir inte någon sammanhängande sömn ändå.
 
Neo har nu börjat på förskola.
Vi fick en plats på en underbar förskola bara 2 minuter från vårt hem. Det är alldeles fantastiskt och hans fröknar är så snälla och bra!
Vi håller just nu på med inskolningen så han börjar på riktigt på månad. Det går jättebra och lillen tycker det är fantastiskt roligt. Han vill inte gå hem när vi ska hämta. Men det vänder nog snart;) 
 
Det jag märker skillnad på nu när jag jobbar så mycket och när Neo är på fsk är att han har blivit mer mammig. Han har aldrig varit det direkt men nu är jag bäst tycker han.
 
Här var lite uppdateringar i mitt liv.
Nu har jag dock bestämt för att ta upp bloggen igen så hoppas ni fortfarande vill följa min blogg.
Släng gärna iväg en kommentar så jag vet vilka som läser. Det är alltid roligt ;)
Kram på er!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: