Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Finbesök

Kategori: Allmänt

Idag har jag o Neo haft finbesök utav min vän Emma. Dock bara över dagen men ack så trevligt vi har haft det! Det blev en runda på stan och även en god fika.

Jag fick med mig hem 3st bäcker till lillkillen också. Hoppas dom uppskattas.....snart iaf...;)






Neo o Emma leker <3


Max böcker följde med oss hem


Hoppas han gillar denna barbaboken lika mycket som sin andra =)


Jaha, det blir även lite uppdatering ang. min förkylning. Jo den blir lite bättre. Har ingen feber o huvudvärken verkar släppa utav panodil iaf. Det gjorde den inte förut.
Däremot har jag en jävlans hosta som jag kan bli tokig på. Stackars Neo som får höra på denna hostan heeeela natten - och stackars mig som inte får sova mer än ca 3 timmar/natt pga den....
Har fortfarande lock i örat som också är iriiterande eftersom jag typ skriker när jag pratar eftersom jag inte hör hur högt jag pratar.
O snuvig näsa....
Annars är det kalas här.

Blir jag bättre tills imån ska jag o Neo till mammaträff. Jag tror det ska gå bra. Neo är i alla fall "frisk" nu, men såklart är han lite snuvig. Men det är alla dessa dagar känns det som.

Nu ska denna mamman sova och vila upp sig!

NAtti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: