Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Kära ni.....

Kategori: Allmänt

Nu är det söndag igen. Veckorna går så väldigt snabbt!

Idag har jag och Neo varit och besökt Lina med sin Otto. Pojkarna busade o hade skoj. Neo blev väldigt trött efteråt och slocknade direkt när vi gick utanför deras dörr. Vaknade dock till o fick välling- men slocknade väldigt snabbt igen.

Jag har även hunnit med att göra storkok i yoghurt med äpple, päron o mango till lillen. En favorit minsann. =)

Min lilla familj gick en prommenix på stan också i em i det vackra vädret! Det var dock lite kallt men det var väldigt mysigt att gå i solen med S o N. Det är inte ofta man bara går för att.


Imån åker jag o lilleman till Småland igen. Det blir en visit på några dagar. Hans mormor o morfar vill såklart träffa honom och så passar vi på att träffa mina vänner också.

Nu väntar sängen! Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: