Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ny vecka.

Kategori: Allmänt

Då var det måndag igen.Veckorna går så snabbt att jag knappt hinner med. Det är som är väldigt bra när man är mammaledig är att måndagar är lika bra på torsdagar. Någon söndagsångest finns inte!
Det gör mig glad ;)

Jag ÄLSKAR att vara hemma med min son. Jag är riktigt lycklig! Jag umgås med honom hela dagarna, träffar vänner, kan åka o hälsa på familj/vänner i småland när som helst, kan åka på semester när som, kan handla när jag har lust, kan städa mitt på dagen - likaså med tvätt, disk o allt annat. Jag får träffa min sambo när han kommer hem (och inte när jag slutar jobba- vilket är senare på kvällen).
Jag hade kunnat ha det så i hela mitt liv!
Så jag njuter verkligen nu! Ni är som bästa <3

Ikväll kommer min underbara vän Isabell och hälsar på oss här i söder. Det ska bli så kul! Såstannar hon tills imån.




Jag och min prins!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: