Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Utbildning!

Kategori: Allmänt

I torsdags morse åkte jag hemifrån vid 05.00. Det bar iväg på utbildning i GBG. Det var en tvådagars utbildning så jag fick inte träffa mitt hjärta förräns i fredags kväll, runt 21.00. Det var fruktansvärt jobbigt att vara borta över natten men jag överlevde. Tur var väl det ;)

Neo och hans pappa hade haft det mycket mysigt!

Det var en givande utbildning och roligare än förväntat faktiskt. Jag var lite orolig att jag inte skulle tycka den var så rolig men ack så fel man kan ha.
Jag fick träffa en massa trevliga människor och det är ju inte helt fel ;)

En sak som dock var mindre roligt var att jag missade Neos allra första steg! =( Så stolt men ändå ledsen. Jag hade så gärna velat se. Nu har han vägrat att visa mig men jag hoppas att han snart vill visa!


Gubben i lådan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: