Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hej Vår!

Kategori: Allmänt

Nu känns det verkligen som att våren kommit! Hoppas snön inte kommer mer och att solen är här för att stanna.
Igår hade jag och Neo en slappe dag inne! Det blev städning, rensning o matlagning. Men när klockan blivit halv 5 stod jag inte ut längre. Vi gick ut på en prommenix och besökte lite affärer på vägen. Neo blev jätteglad! Han tycker det är spännande att kika på alla människor ute.

Om några timmar ska vi möta upp Johanna för en lunch. Mycket trevligt!

Jag tänkte även hinna med att laga storkok till lilleman i form av fisk och även köttfärs. O ifall Neo tillåter ska jag sy ett örngott. Jag hinner nog inte påslakanet idag så det får nog bli imån kanske.

Jag hörde på radion att det skulle komma snö idag (!!!??) Fyy, hoppas verkligen inte. Jag hatar snö och vill bara att värmen ska komma för att stanna. Jag längtar tills vi kan vara ute o gå i parken o ha picknick och sitta på en uteservering. Då är Neo så pass stor att han kan leka med sina kompisar med.

Då kanske det till och med är lättare för mig att gå upp på morgonen. O speciellt ifall han sover bättre på nätterna då. Hade varit skönt att sova mer än 3 timmar i sträck någon gång. Men den som väntar på något gott.....

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: