Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Mys Måndag

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Neo haft en mysmåndag ;)
Fick sovmorgon till klockan 10..(!!!!). Dock kunde jag inte somna om när jag vaknade vid 9, men Neo ville visst sova vidare. Galet jag vet.
 
Därefter blev det en riktig lång frukost men äggröra, smörgås med örtsmör, nyponsoppa och kokt ägg.
Det är inte så ofta man äter en sån brakfrukost på en månad men idag var en sådan dag!
 
Vi har även hunnit med att tvätta en miljon maskiner, städat, lämnat in dagisansökan, smitit en runda på stan och läst massa böcker ;)
Jag har även gjort en del på min "fixarlista". Så skönt!
Det jag har kvar ikväl att göra innan sängen väntar är att gå ner i källaren med en del saker, leta upp gardiner som vi ska köpa och även lite annat smått som ska införskaffas till lägenheten.
 
;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: