Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

38 dagar kvar.....

Kategori: Allmänt

Ja nu är det endast 38 (!!!) dagar kvar till bf. Jag vet inte riktigt var tiden tagit vägen men nån stans har den försvunnit iaf =)
Jag har 5 arbetsdagar kvar innan mammaledigheten. Sen hoppas jag att vädret blir fint så att jag o Neo kan fixa o dona med det sista innan lillebror kommer. Han får gärna stanna minst till den 20:e Maj så att allt hinns med ;) Men jag känner på mig att det dröjer ett par veckor längre än så.
Dock hade den varit toppen om han ville komma runt den 25:e. Känns som ett bra datum.
Den 4 juni får han gärna hoppa iaf. Då fyller ju S år....
 
Idag o igår har Neo varit hemma från förskolan då han inte varit helt 100, och idag var vi ute på en prommenix i 3 timmar. När vi sedan kom hem värkte min rygg som bara den och jag trodde nästan att det var på väg att gå av.
Neo ville sova så jag la mig i sängen för att bara vila lite.... Ja eller hur.
Vaknade 2 h senare av att någon ropar MAMMMMMAAAA! från det andra rummet. Jag är nog minsann tröttare än vad jag vill inse. Jag vill vara som jag alltid är - pigg, galen och myror i benen. Men det verkar ta ut sig på min gravida kropp.
 
Jag bör inse: Jag är gravid o behöver vila! Haha!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: