Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

God morgon!

Kategori: Familjen

Jag och min minsting ligger precis i detta nu i sängen och drar oss. Storebror och Stoffe har gått upp och kikar på tv.
Det är så underbart mysigt att för en gångs skull bara kunna ligga o mysa med V. Bara pussa på honom och titta in i hans ögon och se att han verkligen tittar tillbaka. Denna lilla varelse- vad har du varit i hela mitt liv?
Varje gång jag tittar på honom killar det i magen. Detta kallas äkta kärlek! En sådan kärlek som man endast kan ha till sina barn!
Tack fina barn att jag får uppleva detta! En fantastisk känsla!

Och dessa leenden! Bara ett snabbt leende som gör att man inte kan hålla tårarna borta. Dom bara kommer.
Uttrycken som visar att man är den viktigaste personen i världen för dom.

Och när Neo kommer fram till mig och säger "Mamma, jag älskar dig".... Då vet man att man kommit rätt. Detta är min mening på jorden ❤️

Kommentarer

  • Isabell säger:

    Med två så underbara barn förstår jag att att du njuter av varje ögonblick med dom:)

    2013-08-30 | 08:30:53

Kommentera inlägget här: