Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Tröttast i världen

Kategori: Allmänt

Jag kan säga att jag aldrig varit så trött någonsin som jag varit nu i ca 2 veckors tid. Det är riktigt obehagligt faktiskt. Känner mig hyfsat pigg när jag går upp och efter 2 timmar börjar ögonen svida. Tur att barnen också är trötta då. Vi lägger oss alla tre och sover en bra stund.
Lika dant blir det på eftermiddagen men då kan jag inte vila. Kvällarna är en pärs då jag måste hålla mig vaken.
 
jag var på apoteket igår för att köpa hem järntabletter. Tänkte börja testa det så jag ev. kan utesluta järnbrist.
 
Min minsting gör det inte lättare för mig då han mest hela tiden äter. Dag som natt. Hoppas det snart går över. Kanse blir mer människa då ;)
 
 
Liten är snart 3 månader! Hjälp vad tiden går fort. Nu får tiden stanna lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: