Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Dan för dopparedagen

Kategori: Allmänt

Ja idag är det den 23 december... Jisses vad tiden springer iväg.
Imorgon är det julafton-ingen snö och knappt nån julstämning. Men man får ju göra det bästa av situationen.
Jag är glad för det. Jag får fira med min familj- HELA. Mina föräldrar, syster o hennes pojkvän, min fantastiska sambo och mina två barn! Dessutom är det Vincents första jul och det är först nu som Neo förstår innebörden av jul och tomte;)
Hoppas han tycker det är lika kul som jag tror att han gör.

Ikväll läggs paketen under granen och vi ska spela bingolotto och dricka glögg!



Dom sista klapparna ska också slås in ikväll och sen är det bara att njuuuta. Ingen stress och inga måsten. Jag ska inte gå omkring och städa uta bara sitta ner och mysa med barnen ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: