Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

tja bloggen!

Kategori: Allmänt

Omg var bara tvungen ;)

Idag har vi faktiskt haft en riktigt lugn och go dag. Jag har inte hoppat ur mina mjukisbyxor än och sminket har inte kommit på idag.

Jag tänkte vara en knäpp mamma och klippa Neo (!!!) idag när jag vat själv med barnen. Vincent satt i gåstolen och lekte medans jag kämpade med att få Neo att sitta still i stolen.
Blev en massa sånger men tyvärr fick det bli oklippt uppe på huvudet. Tycker annars det gick rätt bra ändå.
;)

In i duschen för oss båda eftersom det var hår överrallt och damsugning på det.
Vincent var otroligt snäll och blev inte så himla uttråkad ändå.


Fina killen!

Efter en tokbillig lindexbeställning gick vi ut till lekparken då Neo hade önskemål att gunga. Så fick det bli!
Vincent var så snäll och ville nog också ha frisk luft. Han låg så still i vagnen och bara njöt.
Sen fick Neo springa av sig när vi gick mot stan igen då vi passerade kyrkogården.



En sväng till espresso house för en fika att ta med hem och nu när Vincent sover har jag och Neo fikat gott ;)

Nu väntar vi in S så vi kan ha måndagsmys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: