Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Smålands besök!:)

Kategori: Allmänt

Jag och Neo åkte till Småland igår morse. Blev en snabbvisit då vi redan är hemma nu:) men ändå så trevlig!

Jag fick äntligen träffa mina fina vänner över en fika/mat på kvällen!
Vi kom redan klockan 17 men kom inte hem förräns 22.30 :)

Tina var tyvärr tvungen att gå tidigare men Isabell,Anna o Kamilla stannade med mig. Det blev mycket tjatter och det var så underbart;) som jag saknat det!

Idag har vi bara haft en mysdag jag och Neo! Sov i flera timmar då vår förkylning inte vill bli bättre:/
Så jag tänkte faktiskt hoppa till kojs och försöka somna tidigt nu idag då jag ska jobba i 7 dagar. Hoppas jag klarar det. På VC tyckte dom att jag skulle vara hemma och vila ut men nej det går inte. Troligtvis bihålorna som spökar! Men jag hinner inte vila! Jobbet kallar! Så är det bara!

Natti!!! :)

Kommentarer

  • Kamilla säger:

    Väldigt mysigt att träffas gumman :)<3

    2013-02-10 | 22:26:11

Kommentera inlägget här: