Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sova när karatekid är i farten?;)

Kategori: Graviditet

Klockan är nu 12 och jag tänkte faktiskt sova. Karatekid i magen tycker inte det är dags än. Han brukar vara mest aktiv på kvällarna men inte så här sent. Sicken tokis!;)

Det är dock helt underbart att känna alla galna sparkar och rörelser hela tiden! Jag kan inte fatta att det är en bebis inne där och sprattlar och växer på för fullt.

Btw, sa jag att det är en lillebror???:) helt underbart! En miniNeo! Vilken fantastisk förebild Neo kommer bli. En sådan snäll bror. Man kan inte få det bättre.

Jag ska numera försöka ta det lite lugnare och inte stressa så mycket. Jag hinner inte njuta av att vara gravid ens. Tiden mest bara flyger iväg. Så sjukt! Jag är redan i v 24, hur är det möjligt? Snart behöver vi kolla på vagn o annat som ska införskaffas.

Jag köpte faktiskt en underbar body åt lillprinsen igår <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: