Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Det gick!!!

Kategori: Allmänt

Ååååå äntligen kunde jag lägga upp en bild här.
Neo sitter i sin nya stol som han fick i julklapp utav hans mormor och morfar! ;)
 
 
Då känner jag att jag kan blogga igen. Tråkigt att blogga utan bilder ju.
 
Idag är det den 1/1 - Så jag får säga gott nytt år!
Gårdagen var underbar. Jag jobbade mellan 10-16, och sedan var det full rulle fram till 05.00 då jag somnade.
Kom hem efter jobbet och skulle duscha, laga mat (eller iaf förbereda en massa), fixa håret, bada Neo o annat. Våra första gäster skulle komma ca 1 ½ h efter jag kommit hem så det var lite stressigt. 
Men åh vilken underbart lyckad kväll.
Underbar mat, trevligt sällskap och lekar!
Har inte hunnit föra över bilderna till datorn idag så ska försöka hinna det efter jobbet imån!
 
Nu ska denna trötta mamman sova! Fick ju endast sova 3 h i natt då Neo ville leka vid 08.00.
Så natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: