Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ge mig sömn!

Kategori: Allmänt

Jag tycker minsann att jag har rätt till lite sömn i alla fall. Neobus håller tyvärr inte med! Han tyckte att det var morgon redan kl 05.15 idag:/ somnade om bredvid mig på en madrass på golvet 06.30. Jag fick då sova i 40 min i alla fall innan klockan ringde och det var dags att gå upp. Igår var ju samma visa fast jag vaknade av mig själv 03.30 ungefär och kunde inte somna om så det har inte blivit så många timmars sömn dessa nätter. Inte konstigt att jag är helt slut under dagen. Dock kämpar jag på på jobbet men ögonen är trööööötta :(

Idag slutar jag redan klockan 18 så jag kommer hinna laga mat och även framkalla bilder! Kanske till och med hinner rensa lite i våra garderober! Hoppas;)

Nu ska jag ta en kopp kaffe till så jag överlever dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: