Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

dagen D

Kategori: Allmänt

Igår var alltså min födelsedag. Den började hyfsat tidigt men en teckning av Neo och morgonmys i sängen.

Vid 10.30 kom mina föräldrar och en timme senare begav vi oss på stan. Spelade på keno och åt en bit mat på Mando. Stoffe låg i soffan och vilade upp sig med alvedon då även han fått feber.






Neo hann äta 2 bett innan han somnade men maten i handen ;) Gullunge!

Vi kom hem vid 13 - lagom tills gästerna kom. Lite kalas med kaffe o kakor blev det och jag fick öppna lite presenter.
Tack för dom fina!

Stoffe fick mest sitta ner o vila men ville hjälpa till emellanåt. Alvedob gör susen- åtminstone för en stund.

Kvällen var lugn i sjukstugan och jag fick nöja mig med donken mat. Besökte john blund runt 23 tiden och hade en hemsk natt med 1000 uppvak då en liten varit ledsen och haft svårt att andas:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här: