Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lilla hjärtat!

Kategori: Allmänt

Dagen började bra. Neo kilade till dagis och var såklart glad över det. Jag gick hem med liten och eftersom jag inte fått sova mer ön ca 3 h i natt pga tusen amningar så gick vi och la oss för att sova i ett par timmar. klockan 12 blir vi väckta av pappan i huset ; ) trots ljudlöst på telen vaknade jag. hmm!
Det var dags för nya urinprover dp Vincents förra prover i veckan visats positivt för bakterier. :(
In till Barnmottagningen och även 1 vecka senare visade proverna positivt. Inte alls kul då hans feber försvunnit och han har varit pigg.
Då blir dom såklart oroliga så vi blir beordrade att bege oss till barnakuten för ännu mer prover och ev. antibiotika. Och Jajamensan. Antibiotika blev det. Stackars älskade lilla plutt. hemska urinvägsinfektion! Inte konstigt att han mått dåligt och haft ont!:(
Hoppas det går över snabbt. En efterkontroll blir det om ca 2 veckor.


Vi har även hunnit med en runda pp Ilva för att kika på lampor och lite sånt :) och nu ikväll hade vi en riktig myskväll med Vincent!

Neo var supertrött så han ville sova tidigt :)

Imorgon väntas en träff på bibblan för lite pyssel med några från bvc/mammagruppen.
Därefter ska jag träffa Malin o Sara från jobbet för en middag. Ska bli en super dag!

Nu ska även jag sova. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: