Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

vad hände?

Kategori: Allmänt

Alltså jag är i chock! Min lilla goding måste blivit utbytt. De senaste veckorna har han varit halvt missnöjd, sovit dåligt, inte så glas helt enkelt.
I förrgår började han med sin antibiotika men har förmodligen kräkt upp allt (hoppas inte). Ikväll la vi ner honom i babygymmet. .. Vad händer?
Han LEKER, busar o skrattar jättelänge! Han är hur nöjd och lycklig som helst där ♥
Kan det vara medicinen som gjort att min älskade unge är tillbaka till sitt rätta jag igen? Jag har tänkt att han kommit in i nån fas då bebisar har konstiga faser hela tiden... Men det kanske faktiskt bara varit så enkelt att han mått så dåligt av sjukdomen.
Mammahjärtat är på topp och jag är så glad! Han somnade helt utan gnäll och har nu sovit i 2 1/2 h utan ett enda uppvak!



Idag har jag o lilla V varit på Triangeln och träffat Malin o Isabel ♥Var en hel vecka sen senast så abstinensen var nära ;)
Blev en hel del mys, shopping och även lunch. Mums!

Nu väntas sängen. Alla i familjen sover redan och jag ska göra detsamma!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: