Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Natten har varit super! Vincent har vaknat 2ggr och ätit ♡ och jag har sovit helt okej mellan där. Neo väckte mig kl 05.58 och tog morgon då.
Kag sov 1h till medans S gick upp och la sig i soffan med Neo framför en film.
Nu har vi lämnat storebror på dagis och vi bara myser. Ska dammsuga och vattna blommorna innan vi ska ta vår vila.
Jag o lillprinsen ♡
Dessa grabbar gör mig hel och jag kan inte förstå hur jag kundr klara dagarna innan dom kom. En kärlek som man som mamma känner till sina barn kan man bara förstå om man upplevt den. Det pirrar i magen varje morgon jag ser dom och när dom ler och kramas så känner man sig odödlig. Tack för att ni får mig att känna detta! Ni är bäst!

Behövde bara skriva av mig såhär på morgonkvisten! ;)


Vilket fantastiskt väder vi fick nu på morgonen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: