Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Mot...

Kategori: Allmänt

...dagis!



Jag kan inte förstå hur mina barn kan sova så lite?!
Vi tänkte hålla Neo vaken längre på kvällen för att se om han sover lite längre än till 6.
Tänkte att 20.30 bör vara okej.
Han somnade på 5 min (kanon), vaknade 01.30 och tyckte att det var morgon. Spela spel, pussel, titta på film, äta och självklart VÄLLING. Men nej nej nej. Ligga kvar i sängen var vi stenhårda med..
Efter närmare 3 timmar somnar han om?! Allvarligt?!?!?

Tror ni han tog sovmorgon? En piggelin kille kom in och väckte oss strax efter 6 och tyckte inte att han skulle sova längre. Jag är helt slut och svimmar snart av trötthet.
Vincent har precis somnat så jag tänkte vila en stund jag med.

Ge mig styrka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: