Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

OMG

Kategori: Allmänt

Nu ligger denna slutkörda mamman nerbäddad och ska sluta ögonen vilken minut som helst.

Måste berätta om min galna dag.

Går upp, gör iordning oss alla för att gå med Neo till dagis. Direkt därifrån går jag p V på en liten promenad och går sedan till Espresso house på gågatan.
9.45 kommer bästa Malin o Isabel. Massa härligt snack som vanligt :)
Ca 1/2h senare kommer även Madde o AnaBelle och joinar oss på fiket. Vi stannar till ca 11.45 och vi går då till triangeln och noodlemarket och äter buffé! Fantastiskt gott och där stannar vi till 12.55 då jag måste springa hemåt eftersom Johanna o Viggo skulle komma på besök kl 13. :)
Kaffe och lite bebislek blev det inna Paulina och barnen också kommer hit ca 14.
Klockan hinner snabbt bli 14.45 och jag måste springa till dagis för att hämta Neo. Vi ät ute från dagis kl 15.05 och Paulina står utanför- redo för en supersnabb promenad till Pauli kyrka och rytmiken. Den börjar 15.15. Vi är där inne 15.17- helt svettig och dan var jag!!:/
Direkt därefter går vi hemåt efter lite lek och vi är hemma ca 16.30. Mat till Vincent, nya blöjor och jag byter om o packar mina saxar. Klockan 17 kommer S pappa som ska passa barnen i tyå 20 min då Stoffe fick jobba över och jag sprang till tåget.
Börjar jobba 17.45 med en kund direkt och har fullt upp tills jag slutar och tar tåget 19.59.... Hem, natta barnen, äta, vika tvätt, klippa S och NUUUUUUUUUU ligger jah i sängen!
OMG- sjuk dag, inte sant?



Imorgon blir det lugnare. Kanske ska tilm parken och träffa Paulina och barnen på fm om vi orkar. Sen blir det bara familjemys! ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: