Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Plötsligt händer det ♡

Kategori: Allmänt

Här har ni en stolt mamma. Mitt lilla hjärta fick för sig att börja åla idag! Blir nog unget krypbarn ändå. Åh jag som inte vill atr han ska åla hela tiden. Man blir så smutsig i kläderna och dessutom ser det så underbart ut när barn kryper ;)
Men ändå- min lilla plutt gjorde ett stort framsteg! Stolt jag är ♡ Inte lätt när man väger en massa :)
Det bara kom från ingenstans. Han har inte direkt varit intresserad förut utan står i krypställning o gungar. Tar en bakåt en massa och runt i cirklar och snurrar. Idag var det över vardagsrummet. Dock inte så snabbt men det är ju inte så konstigt när han kom på hur man gjorde på ca 5 min. Duktig kille!




Idag blev det en gomiddag! Karre, spenatstuvning och en grönsaksröra med salsasås. Mmmmm!

Till lunch gjorde jag pannkakor :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: