Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ensam och trött!

Kategori: Allmänt

Här ligger jag i sängen- ensam och trött.
S är iväg på en pub med Emil och jag känner att jag behöver sova.
Han stack inte förrän 20 så Neo sov redan men Vincent fick jag natta själv.
Har även hunnit med att diska APMYCKET disk, städat i alla rum (var väldigt stökigt efter båda barnens bad, lek och vår tvättid), bäddat rent med nya och goa lakan, lagat 9 burkar barnnat (receptet här nere förövrigt), vikt en massa tvätt och slutligen lite kik på telefonen. Pust!

Imorgon är det dock min tur att försvinna för kvällen:) Tjejerna från bvc ska träffas och äta gott och dricka ännu godare! Redan 17.30 ska vi ses på en restaurang så jag lär inte komma hem förrän sent sent. Om jag inte somnar på bordet. Men ska försöka sova bra i natt så jag kan hålla mig vaken imån. Haha! Det ska bli riktigt roligt! Det behöver jag och jag är såååå värd det! Kan räkna på en hand hur många gånger jag varit borta sen jag blev gravid med Neo.

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: