Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Kategori: Allmänt

Dagen fortsatte fantastiskt och vi köpte mat från mrs saigon vid oss. Tog med det upp och gnagde i oss allt i ett nafs. Barnen lekte hur bra som helst och låg bredvid varandra och byggde med duploklossar. Ett fasligt oväsen men dom hade roligt - huvudsaken.
Kl 15 började rytmiken så vi gick och mötte upp Paulina när Malin kilade hemåt.
En rask prommis till lokalen och en massa dans, sång och glada miner förgyllde em. Direkt efteråt promenerade jag och barnen till triangeln i väntan på att S skulle komma dit. Han behövde besöka en affär och varför inte en promenad och en latte då?! :) En stund där och sedan hemåt för mat och när barnen somnat hade jag egentid. S stack iväg på annat och jag slog på en film och f
pysslade med Neos "bebisbok". Imorgon är det Vincents tur.

Helt galna, busiga och alldeles alldeles underbara ♡

Jag är sååå glad att barnen är på bättringsvägen. Mycket mindre snuviga och inte alls lika hostiga. Försvinn hemska förkylning och KOM vår! Läste att det skulle bli sol nästa vecka- hoppas hoppas det stämmer. Som jag längtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: