Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Oppps - paket!

Kategori: Allmänt

Ikväll har vi inte gjort någonting eller typ massor. När S kom hem kilade vi till Hansa och sen till Caroli för lite mat och jag skulle hämta ut ett paket från jollyroom

Paketet innehöll dessa underbara saker. Äntligen säger jag bara! Har velat köpa detta i flera månader men inte fått tummen ur.

När vi kom hem nattade jag barnen medans S gick ut och sprang. Duktig man jag har.
Tänk- hela 24 kilo har han gått ner sen i höstas. 20 kilo försvann på 4 månader bara av ändrad kost. Tummen upp👍
Hetare än någonsin; )

Sedan har vi bara gjort lite måsten. Vikt tvätt, städat, diskat, jag har fått föräldrar dagar av S och nu är det verkligen dags att besöka John Blund.


Jag och lillprinsen idag ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: