Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Slappe

Kategori: Allmänt

En riktig slappedag har det varit idag.
En massa städning, disk och MYS hela förmiddagen.
Vid lunchtid kom Helena och Jan på besök och en kaffe. Var länge sen nu så det var supertrevligt!


Nu har jag tagit mig ut med Vincent då han var så himla trött men vägrade somna, så in i vagnen och ut på innegården och vips så sov han på 1 min. Varmt och skönt var dey här så jag stannar här i några min innan jag kilar upp igen och packar inför vår dejt med Malin, Nille o Isabel.
Vi ska till åkarp om ca 20 min för grillning i deraa trädgård och förhoppningsvis håller sig solen uppe och framme ett tag till.
Fantastiskt! !!!;)

Sämat uppdatering idag men det kommer mer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: